Reklamace a vrácení zboží

Jak zboží reklamovat a vrátit

Na zboží poskytujeme dle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. U e-liquidů, příchutí a bází je záruka dána dobou použitelnosti vyznačenou na obale.  

Reklamované zboží zasílejte na adresu G3netix, s.r.o., Volfova 6, 61200 Brno. Před odesláním zboží nás prosím kontaktujte na info@wolfstreetvape.cz. Do e-mailu uveďte důvody reklamace a přiložte kopii dokladu. Zboží nezasílejte na dobírku. Takto zaslané zboží nemůžeme přijmout. 

Reklamované zboží doporučujeme před odesláním vhodně zabalit, aby jste zabránili případnému poškození při přepravě. Doporučujeme také zásilku pojistit na hodnotu zboží.

Reklamace nebude uznána pokud došlo k mechanickému poškození zboží uživatelem/kupujícím nebo při nedodržení obecných zásad zacházení s věci, popř. zásad speciálních, se kterými prodejce uživatele/kupujícího seznámil (např. použitím neoriginálních dílů, nevhodné baterie nebo nabíječky). 

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30ti dnů.

Zboží poškozené při přepravě:

Při převzetí zásilky od dopravce ji řádně zkontrolujte. Nepřebírejte zásilky, které jeví známky poškození. Pokud zjistíte poškození zboží po otevření zásilky, neprodleně kontaktujte dopravce a sepište s ním reklamační protokol. Poté nás prosím kontaktujte na info@wolfstreetvape.cz