Reklamace a vrácení zboží

Jak zboží reklamovat a vrátit

Délka záruční doby

Na zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. U e-liquidů, příchutí a bází je záruka dána dobou použitelnosti vyznačenou na obale.

Rozsah záručního krytí 

Záruka se vztahuje na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. Reklamace nebude uznána pokud došlo k mechanickému poškození zboží uživatelem/kupujícím nebo při nedodržení obecných zásad zacházení s věcí, popř. zásad speciálních, se kterými prodejce uživatele/kupujícího seznámil (např. použitím neoriginálních dílů, nevhodné baterie nebo nabíječky).

Zboží poškozené při přepravě

Při převzetí zásilky od dopravce ji řádně zkontrolujte. Nepřebírejte zásilky, které jeví známky poškození. Pokud zjistíte poškození zboží po otevření zásilky, neprodleně kontaktujte dopravce a sepište s ním reklamační protokol. Poté nás prosím kontaktujte na support@wolfstreetvape.cz

Postup pro reklamaci nebo vrácení

  1. Vyplňte následující formulář a kopii objednávky či daňového dokladu se zbožím zašlete na naši adresu.
    • Nejste-li příznivci online formulářů, vytiskněte následující dokument: Reklamacni list (form in English), který vyplněný přiložte do zásilky.
  2. Doporučujeme nás před odesláním kontaktovat telefonicky nebo emailem na support@wolfstreetvape.cz pro konzultaci a ohlášení. Do e-mailu můžete přiložit foto / scan vyplněného formuláře a tím vše ještě více usnadnit.

Doručení

Reklamované / vracené zboží vhodně zabalte, abyste zabránili případnému poškození při přepravě. Doporučujeme také zásilku pojistit na hodnotu zboží. Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží nám samozřejmě můžete dopravit osobně, na výdejní místo uvedené v kontaktech.

Doba vyřizování reklamace

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30ti dnů od převzetí zboží. Videonahrávka či pečlivá specifikace závady a postupu jak ji navodit dokáže celý proces značně urychlit.